Zamawiający:
Burmistrz Kobylina Rynek Marszałka J.Piłsudskiego 1 63-740 Kobylin

Tytuł przetargu:
Rozbudowa obiektu kulturalnego w Kobylinie oraz remont świetlicy wiejskiej w Fijałowie.

CPV:
45000000-7

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro

Warunki:
1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. należącej do tej samej klasy objętej kodem CPV 45.21 i o wartości minimum 500 tys. złotych, b) dysponują co najmniej: · 1 osobą (kierownik budowy), która posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, · 1 osobą (kierownik robót), która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, · 1 osobą (kierownik robót), która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t.j.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. złotych, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. złotych. 3 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt. 3.1a, 3.1b oraz 3.2a i 3.2b wykonawcy mogą spełniać łącznie. 5 Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem przetargu, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Termin dokonania wizji należy uzgodnić z osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. l ustawy PZP. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego terytorialnie naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub stwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego terytorialnie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub stwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych składek. Za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Uprawnienia budowlane odpowiednio dla każdej z osób wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej. 6. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1b wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji. 7. Wykaz zamówień, o których mowa w pkt. 3.1a wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 8. Dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane należycie (referencje). 9. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, o których mowa w pkt. 3.2a lub zdolność kredytową wykonawcy w tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w pkt. 4.2b aktualną na dzień składania ofert. 11. Dowód wniesienia wadium. 12. Wypełnione kosztorysy ofertowe.


Termin realizacji:
120 od daty przekazania placu budowy

Osoba odpowiedzialna:
Piotr Małecki, Czesław Piskorek

Miejsce składania ofert:
Siedziba zamawiającego biuro nr 9.

Oferty można składać do:
2009-06-15 godz: 10:00

Otwarcie ofert:
2009-06-15 godz: 10:15

Miejsce otwarcia ofert:
Siedziba zamawiającego sala nr 5.

Kryteria wyboru:
CENA - 100%

Wadium:
10 000,00

Uwagi:
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Oferty pozostaną ważne przez okres 30 dni od daty złożenia.
Nie planuje się zawarcia umowy ramowej.
Nie planuje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych - 22.05.2009 r.
Zamówienie będzie finansowane z funduszy UE.


Firmy uczestniczące