Zamawiający:
Burmistrz Kobylina Rynek Marszałka J.Piłsudskiego1 63-740 Kobylin

Tytuł przetargu:
Budowa wielofunkcyjnego boiska przy Gimnazjum w Kobylinie.

CPV:
45212221-1

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro

Warunki:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę polegające na budowie wielofunkcyjnego boiska z nawierzchnią poliuretanową i o wartości minimum 300 tys. złotych brutto, b) dysponują co najmniej 1 osobą (kierownik budowy), która posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t.j.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. złotych, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. złotych. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt. 5.1a, 5.1b oraz 5.2a i 5.2b wykonawcy mogą spełniać łącznie. 5. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem przetargu, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. 6 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. l ustawy PZP - załącznik nr 2. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego terytorialnie naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub stwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego terytorialnie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub stwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych składek. Za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej. 6) Wykaz zamówień, o których mowa w pkt. 5.1a wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 3. 7) Dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że wymienione w wykazie (zał. nr 3) roboty budowlane zostały wykonane należycie (referencje). 8) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, o których mowa w pkt. 5.2a lub zdolność kredytową wykonawcy w tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w pkt. 5.2b aktualną na dzień składania ofert. 10) Wypełnione kosztorysy ofertowe. 11) Dowód wniesienia wadium.


Termin realizacji:
80 dni od podpisania umowy

Osoba odpowiedzialna:
Piotr Małecki, Czesław Piskorek

Miejsce składania ofert:
Siedziba zamawiającego biuro nr 9

Oferty można składać do:
2009-07-14 godz: 10:00

Otwarcie ofert:
2009-07-14 godz: 10:15

Miejsce otwarcia ofert:
Siedziba zamawiającego sala nr 5

Kryteria wyboru:
CENA - 100%

Wadium:
10.000,00

Uwagi:
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Oferty pozostaną ważne przez okres 30 dni od daty złożenia.
Nie planuje się zawarcia umowy ramowej.
Nie planuje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych - 23.06.2009 r.


Firmy uczestniczące