Zamawiający:
Burmistrz Kobylina Rynek Marszałka J.Piłsudskiego 1 63-740 Kobylin

Tytuł przetargu:
Wykonanie podłogi w świetlicy wiejskiej w Wyganowie.

CPV:
45430000-0

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro

Warunki:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. 3.4. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem przetargu, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy PZP. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wypełnione szczegółowe kosztorysy ofertowe.


Termin realizacji:
23/12/2009

Osoba odpowiedzialna:
Piotr Małecki

Miejsce składania ofert:
Siedziba zamawiającego biuro nr 9.

Oferty można składać do:
2009-11-27 godz: 10:00

Otwarcie ofert:
2009-11-27 godz: 10:15

Miejsce otwarcia ofert:
Siedziba zamawiającego sala nr 5.

Kryteria wyboru:
CENA - 100%

Wadium:


Uwagi:
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Oferty pozostaną ważne przez okres 30 dni od daty złożenia.
Nie planuje się zawarcia umowy ramowej.
Nie planuje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych - 6.11.2009 r.


Firmy uczestniczące