Nabór na stanowisko urzędnicze: informatyk
Ogłoszenie
Burmistrz Kobylina prowadzi nabór na stanowisko urzędnicze: Informatyk
Wymiar etatu: 1 etat
1. Wymagania konieczne dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe informatyczne lub o podobnej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku lub średnie umożliwiające wykonywanie zadań stosownie do zakresu zadań wykonywanych na tym stanowisku i 3 lata stażu pracy
- obywatelstwo polskie
- osoba ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość prawa w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy na zajmowanym stanowisku
- dokładność, odpowiedzialność, terminowość, kreatywność
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych na poziomie administracyjnym firmy Microsoft (Windows Server 2003 - 2012, Windows XP – 8.1)
- praktyczna znajomość zagadnień i problematyki sieci LAN oraz konfiguracji urządzeń sieciowych
- praktyczna wiedza na temat naprawy i konfiguracji oprogramowania pracującego z wykorzystaniem baz *SQL
- praktyczna znajomość na poziomie administracyjnym systemów serwerowych firmy Microsoft
- praktyczna wiedza na temat tworzenia, odtwarzania i testowania kopii zapasowych (bazy danych, pliki systemu, całe systemy, wersje oprogramowania)
- praktyczna znajomość serwerów NAS (prawa dostępu, replikacja, monitorowanie działania)
3. Określenie głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
- koordynacja działań z zakresu zakupu sprzętu i usług informatyki w Urzędzie.
- przygotowywanie inwestycji w zakresie infrastruktury informatycznej.
- zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania infrastruktury informatycznej.
- zabezpieczenie przestrzegania prawa autorskiego przy używaniu oprogramowania .
- organizacja szkoleń w zakresie obsługi sprzętu komputerowego i oprogramowania.
- inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania zainstalowanego w Urzędzie.
- wdrażanie postępu technicznego w informatyzacji Urzędu.
- administracja Biuletynem Informacji Publicznej, stroną www Urzędu Miejskiego, elektronicznym obiegiem dokumentów.
- ochrona danych przechowywanych w systemach informatycznych.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub dodatkowe uprawnienia
(kserokopie dyplomów uczelni, zaświadczeń ukończonych kursów, seminariów itp),
4) posiadane kserokopie świadectw pracy,
5) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na objęcie stanowiska,
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Dokumenty należy składać w pokoju nr 1 Urzędu Miejskiego w Kobylinie, Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 63-740 Kobylin w terminie minimum 14 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Kobylinie tj. do dnia 26 czerwca 2015r. na adres Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Oferta zatrudnienia na stanowisko informatyka". Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowych informacji dotyczących naboru udziela Mirosław Sikora – Sekretarz Gminy, tel 065 548 24 01
Kobylin, dnia 10 czerwca 2015 r.
Burmistrz Kobylina
Bernard Jasiński
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Krzysztof Skory |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Skory |
Data wprowadzenia: | 2015-06-10 20:47:05 |
Opublikował: | Krzysztof Skory |
Data publikacji: | 2015-06-10 20:48:52 |
Ostatnia zmiana: | 2015-06-10 20:49:04 |
Ilość wyświetleń: | 2388 |