Zamawiający:
Burmistrz Kobylina Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego 1 63-740 Kobylin

Tytuł przetargu:
Dobudowa platformy pionowej do budynku SPZOZ w Kobylinie.

CPV:
45313100-5

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 euro

Warunki:
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy Prawo budowlane.
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Przez odpowiednie doświadczenie zawodowe rozumie się zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. należącej do tej samej klasy objętej kodem CPV: 45313100-5 i o wartości równej lub większej wartości oferty brutto - w przypadku oferty wspólnej niniejszy warunek musi spełnić co najmniej jeden z podmiotów tworzących konsorcjum.
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP.
5.Wymaga się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem przetargu, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Termin dokonania wizji należy uzgodnić z osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, i tak:
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy PZP.
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane wymagane przepisami Prawa budowlanego, uprawniające do wykonywania określonych prac lub wykonywania określonych czynności (pełnienia określonych obowiązków) i dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje).
6. Wypełnione szczegółowe kosztorysy ofertowe.


Termin realizacji:
do 11 grudnia 2006r.

Osoba odpowiedzialna:
Piotr Małecki

Miejsce składania ofert:
Siedziba zamawiającego pokój nr 8.

Oferty można składać do:
2006-10-16 godz: 11:30

Otwarcie ofert:
2006-10-16 godz: 12:00

Miejsce otwarcia ofert:
Siedziba zamawiającego pokój nr 4.

Kryteria wyboru:
Cena - 100%

Wadium:


Uwagi:
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Oferty pozostaną ważne przez okres 30 dni od daty złożenia


Firmy uczestniczące