OGŁOSZENIE
Burmistrz Kobylina


ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze : inpektor ds. zamówień publicznych i funduszy europejskich w wydziale Inwestycji i rozwoju.
Wymiar : 1 etat w  Urzędzie Miejskim w Kobylinie

1.Wymagania konieczne dla kandydatów:
    1) wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku
    2) obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego Unii Europejskiej
    3) osoba ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    4) osoba nie była   skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 
    5) posiada co najmniej trzyletni staż pracy
    6) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
    7) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku

2. Wymagania dodatkowe: 
    1) znajomość prawa w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego, a w szczególności przepisów dotyczących udzielania zamówień publicznych
    2) znajomość zasad aplikowania wniosków o dofinansowanie z funduszy UE i krajowych
    3) znajomość zasad realizacji wydatków przez jednostki pomocnicze Gminy
    3) zdolność do interpretacji i stosowania prawa
    4) umiejętność organizacji pracy, dokładność, odpowiedzialność, terminowość, kreatywność
    5) umiejętność obsługi komputera, programów: Word, Exel 
    6) preferowana praktyka na podobnych stanowiskach.

3. Określenie głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
     1. W zakresie zamówień publicznych:
          1)  prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, 
          2) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno – prawnego    przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, 
          3) sporządzanie umów o zamówienia publiczne, 
          4) udział w pracach komisji przetargowej, 
          5) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.), 
          6) ocena formalno – prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne), 
          7) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów. 
          8) sporządzanie planów zamówień publicznych oraz sprawozdań 
          9) opiniowanie dokumentów przetargowych przygotowywanych przez jednostki organizacyjne Gminy
          10) prowadzenie kontroli w zakresie zamówień publicznych w stosunku do wydziałów Urzędu Miejskiego
 
     2. W zakresie funduszy europejskich:
        1) pozyskiwanie funduszy europejskich i innych środków zewnętrznych
        2) monitoring dostępnych środków z funduszy strukturalnych oraz analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z UE, funduszy regionalnych, programów ministerialnych  oraz innych środków pozabudżetowych;
        3) przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej;
        4) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania środków pomocowych;
        5) koordynacja projektów inwestycyjnych i miękkich realizowanych w Urzędzie współfinansowanych ze środków funduszy UE, 
        6) utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucją zarządzającą/instytucją wdrażającą
        7) opracowywanie sprawozdań, wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu.
        8) monitorowanie i kontrolowanie zgodności realizacji przedsięwzięć współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych, z zawartymi umowami i obowiązującym prawem;
        9) przygotowywanie wniosków beneficjenta o płatność, przygotowywanie sprawozdań i pozostałych dokumentów związanych z realizowanymi projektami;
        10) udzielanie informacji jednostkom organizacyjnym gminy i organizacjom pozarządowym o możliwościach pozyskiwania środków pomocowych UE

      3.  Współpraca z jednostkami pomocniczymi Gminy, koordynacja, realizacja i nadzór nad wydatkami będącymi do dyspozycji jednostek pomocniczych.

4. Wymagane dokumenty:
        1) list motywacyjny,
        2) życiorys /CV/ z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej
        3) kwestionariusz osobowy  dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
        4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dokumentów ptwierdzających co najmniej trzyletni staż pracy
        5) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na objęcie stanowiska,
        6) oświadczenie , że osoba nie była  skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
        7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
        8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

Dokumenty należy składać do dnia 19 lutego 2019 roku w zamkniętych  kopertach z napisem „Oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora d\s   inpektor ds. zamówień publicznych i funduszy europejskich  oraz mię i nazwisko kandydata.
- osobiście
w pokoju nr 5  Urzędu Miejskiego w Kobylinie lub pocztą na adres: Urząd Miejski , Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 63-740 Kobylin
/decyduje data wpływu przesyłki do Urzędu/

5. Dodatkowe uwagi
Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Burmistrz Kobylina. Dane będą przetwarzane do celów niniejszej rekrutacji pracowników i nie będą przekazywane osobom trzecim.
Obowiązek podania danych przez osoby ubiegające się o pracę wynika ustawy kodeks pracy i ustawy o pracownikach samorządowych.
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania.

Dodatkowych informacji dotyczących naboru udziela Mirosław Sikora – Sekretarz Gminy,
 tel.  065 548 2401

Kobylin, dnia 8 luty 2019 r.


Burmistrz Kobylina
Tomasz Lesiński