Zamawiający:
Burmistrz Kobylina Rynek Marszałka J. Piłsudskiego 1 63-740 Kobylin

Tytuł przetargu:
Wykonanie remontu pomieszczeń Ratusza oraz pomieszczenia gospodarczego w budynku komunalnym przy ul. Strzeleckiej 10 w Kobylinie.

CPV:
45000000-7

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 euro

Warunki:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Przez odpowiednie doświadczenie zawodowe rozumie się zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia i o wartości równej lub większej wartości oferty brutto.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP.
5. Wymaga się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem przetargu, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, i tak:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy PZP.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje).
4. Wypełnione szczegółowe kosztorysy ofertowe.


Termin realizacji:
31 maj 2007r.

Osoba odpowiedzialna:
Piotr Małecki

Miejsce składania ofert:
Siedziba zamawiającego pokój nr 8.

Oferty można składać do:
2007-03-22 godz: 09:30

Otwarcie ofert:
2007-03-22 godz: 10:00

Miejsce otwarcia ofert:
Siedziba zamawiającego pokój nr 4.

Kryteria wyboru:
Cena - 100%

Wadium:
Nie jest wymagane.

Uwagi:
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zakresy robót.
Okres związania ofertą - 30 dni.


Firmy uczestniczące