Zamawiający:
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Smolicach, Smolice 27 63 - 740 Kobylin

Tytuł przetargu:
Wykonanie remontu nawierzchni dziedzińca szkoły - boisko rekreacyjne.

CPV:
45233253-7

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 euro

Warunki:
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.
1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Przez odpowiednie doświadczenie zawodowe rozumie się zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem
i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (budowa, remont placów, chodników, dróg itp.) i o wartości równej lub większej wartości oferty brutto.
2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP.
4. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem przetargu, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, i tak:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy PZP.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje).
4. Wypełnione szczegółowe kosztorysy ofertowe.


Termin realizacji:
10 wrzesień 2007r.

Osoba odpowiedzialna:
Piotr Małecki

Miejsce składania ofert:
Urząd Miejski w Kobylinie
Rynek Marszałak J.Piłsudskiego 1
pokój nr 8.


Oferty można składać do:
2007-07-26 godz: 09:30

Otwarcie ofert:
2007-07-26 godz: 10:00

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Kobylinie
pokój nr 4.


Kryteria wyboru:
Najniższa cena - 100%

Wadium:
Nie dotyczy.

Uwagi:
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Oferty pozostaną ważne przez okres 30 dni od daty złożenia.
Nie planuje się zawarcia umowy ramowej.
Nie planuje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych - 5.07.2007 r.


Firmy uczestniczące