Zamawiający:
Burmistrz kobylina Rynek Marszałka J.Piłsudskiego 1 63-740 Kobylin

Tytuł przetargu:
Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej w komunalnych lokalach mieszkalnych.

CPV:
45000000-7

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 euro

Warunki:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1. Posiadają uprawnienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP.
4. Wymaga się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty w celu dokonania dokładnych pomiarów stolarki, zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem przetargu, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, i tak:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy PZP.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wypełnione szczegółowe kosztorysy ofertowe.


Termin realizacji:
30 październik 2007r.

Osoba odpowiedzialna:
Piotr Małecki

Miejsce składania ofert:
Siedziba zamawiającego pokój nr 8.

Oferty można składać do:
2007-09-06 godz: 11:30

Otwarcie ofert:
2007-09-06 godz: 12:00

Miejsce otwarcia ofert:
Siedziba zamawiającego pokój nr 4.

Kryteria wyboru:
Cena - 100%

Wadium:
Nie dotyczy.

Uwagi:
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Oferty pozostaną ważne przez okres 30 dni od daty złożenia.
Nie planuje się zawarcia umowy ramowej.
Nie planuje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych - 16.08.2007 r.


Firmy uczestniczące