OGŁOSZENIE

Burmistrz Kobylina

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: inspektor d/s gospodarki komunalnej i mieszkaniowej w wydziale Inwestycji, rozwoju i ochrony środowiska.

Wymiar: 1 etat w Urzędzie Miejskim w Kobylinie

  1. Wymagania konieczne dla kandydatów:

    1. wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku,

    2. obywatelstwo polskie,

    3. osoba ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

    4. osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    5. posiada co najmniej trzyletni staż pracy,

    6. cieszy się nieposzlakowaną opinią.

  2. Wymagania dodatkowe:

    1. znajomość prawa w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego, a w szczególności przepisów dotyczących ustawy o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy,

    2. znajomość przepisów prawa budowlanego, energetycznego, administracyjnego,

    3. znajomość zasad realizacji wydatków przez jednostki pomocnicze Gminy,

    4. zdolność do interpretacji i stosowania prawa,

    5. umiejętność organizacji pracy, dokładność, odpowiedzialność, terminowość, kreatywność,

    6. umiejętność obsługi komputera, programów: Word, Exel,

    7. preferowana praktyka na podobnych stanowiskach,

    8. prawo jazdy kat. B.

  3. Określenie głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

    W zakresie gospodarki komunalnej:

      1. utrzymanie czystości i porządku w miejscach publicznych na terenie Gminy oraz wokół budynków administrowanych przez Urząd,

      2. tworzenie zieleni – nasadzanie i pielęgnowanie drzew i krzewów przy drogach gminnych oraz wokół obiektów użyteczności publicznej,

      3. nadzorowanie wykonywania usług w zakresie utrzymania czystości i konserwacji zieleni,

      4. informowanie stanowiska ds. ochrony środowiska o występujących nieprawidłowościach w zakresie gromadzenia i likwidacji odpadów komunalnych,

      5. rozliczanie sprzętu i pojazdów służbowych wykorzystywanych na potrzeby gospodarki komunalnej,

      6. sprawy cmentarzy, w tym cmentarzy wojennych,

      7. nadzór nad targowiskiem,

      8. nadzór, koordynacja i realizacja zadań określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,

      9. prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem nieodpłatnej, kontrolowanej pracy skazanych na cele społeczne, w tym współpraca z sądami i sądowymi kuratorami zawodowymi,

        W zakresie gospodarki mieszkaniowej:

        1. opracowywanie wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy oraz zasad polityki czynszowej,

        2. administrowanie, gospodarowanie i zarządzenie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi,

        3. prowadzenie książek obiektów komunalnych,

        4. wykonywanie przewidzianych prawem przeglądów, napraw i remontów w administrowanych budynkach,

        5. przygotowywanie propozycji remontów w budynkach komunalnych i nadzór nad ich realizacją,

        6. wydzierżawianie, wynajmowanie, użyczania i przekazywanie do korzystania nieruchomości komunalnych i lokali użytkowych pozostających w gminnym zasobie nieruchomości , ustalanie opłat i czynszów z tego tytułu oraz ich aktualizacja,

        7. prowadzenie spraw związanych z wynajmowaniem mieszkań komunalnych,

        8. wstępna weryfikacja wniosków o najem lokali mieszkalnych i socjalnych, przygotowywanie dokumentacji dla Komisji mieszkaniowej,

        9. opracowywanie danych finansowych niezbędnych do sporządzania wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy i opłat obowiązujących w tym zasobie,

        10. stanawianie odrębnej własności komunalnych lokali,

        11. rozliczanie mediów w budynkach komunalnych,

        12. prowadzenie spraw związanych z lokalami mieszkalnymi, w tym socjalnymi i zastępczymi oraz zapewnienia w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych,

        13. przygotowywanie propozycji dot. ustalania stawek czynszów i opłat za lokale,

        14. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem gminy.

  4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Kobylinie w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o naborze wynosił powyżej 6%.

  5. Wymagane dokumenty:

      1. list motywacyjny z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,

      2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

      3. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub dodatkowe uprawnienia (kserokopie dyplomów uczelni, zaświadczeń ukończonych kursów, seminariów itp),

      4. posiadane kserokopie świadectw pracy,

      5. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

      6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

      7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

    Dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Kobylinie, Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 63-740 Kobylin lub pocztą (decyduje data wpływu do urzędu) do dnia 10 czerwca 2021r. w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta zatrudnienia na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i mieszkaniowej”, w lewym górnym rogu nazwisko i imię osoby składającej aplikacje. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

  6. Dodatkowe uwagi

Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Burmistrz Kobylina. Dane będą przetwarzane do celów niniejszej rekrutacji pracowników i nie będą przekazywane osobom trzecim.

Obowiązek podania danych przez osoby ubiegające się o pracę wynika ustawy kodeks pracy i ustawy o pracownikach samorządowych.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania.

Dodatkowych informacji dotyczących naboru udziela Mirosław Sikora – Sekretarz Gminy, tel 65 548 24 01

Kobylin, dnia 28 maja 2021 r.

Burmistrz Kobylina

-//-

Tomasz Lesiński