Dofinansowanie Utylizacji Azbestu
Dofinansowanie utylizacji azbestu
Zgodnie z zatwierdzonym "Regulaminem" Zarządu Powiatu Krotoszyńskiego przyjmowane są wnioski o dofinansowanie odbioru, transportu i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego.
Przyjmowanie wniosków wraz z załącznikami
Wnioski będą przyjmowane do końca marca każdego roku.
Komplet wymaganych dokumentów:
-
Wniosek o wykonanie usługi usunięcia wyrobów zawierających azbest
-
Wyrażenie zgody na przetważanie danych osobowych /klauzula informacyjna RODO/
-
Oświadczenie dla przedsiębiorców lub rolników gdy azbest nie pochodzi z budynku związanego z działalnością
-
Oświadczenie, że azbest jest zdemontoiwany z dachu
-
Oświadczenie o pomocy de minimis
Ponadto do tych wymaganych dokumentów należy przedłożyć dodatkowo:
Dokument potwierdzający tutuł prawny do dysponowania nieruchomością ( wypis z ewidencji gruntów lub zwypis z księgi wieczystej) lub pisemną zgodę właściciela nieruchomości do udziału w Programie w przypadku umowy najmu, dzierżawy bądź innej umowy.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Inwestycji, Rozwoju i Ochrony Środowiska, Urząd Miejski w Kobylinie, Rynek Marszałka J. Piłsudskiego 1, 63-740 Kobylin.
Inspektor Beata Jankowiak-Paluszkiewicz tel. 655482401 wew. 14 e-mail: beata.paluszkiewicz@kobylin.pl biuro nr 3
Umieszczone załączniki pobrano ze strony BIP Starostwo Powiatowe Krotoszyn
Załączniki (7) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Beata Jankowiak - Paluszkiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Beata Jankowiak - Paluszkiewicz |
Data wprowadzenia: | 2022-02-11 12:47:10 |
Opublikował: | Beata Jankowiak - Paluszkiewicz |
Data publikacji: | 2022-02-11 12:49:37 |
Ostatnia zmiana: | 2022-02-11 13:31:16 |
Ilość wyświetleń: | 667 |