Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno - technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotów publicznych (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) uruchomiony został system elektronicznej skrzynki podawczej połączony z Elektronicznym Biurem Obsługi Interesanta. Dokumenty składane do Urzędu Miejskiego w Kobylinie drogą elektroniczną zostaną potwirdzone wysłaniem urzędowego poświadczenia odbioru także drogą elektroniczną na adres nadawcy.

Adresy oraz wymagania dotyczące składania dokumentu elektronicznego:
Dokument w postaci elektronicznej wysłany na adres elektronicznej skrzynki podawczej um.kobylin@biuropodawcze.pl lub złożony za pomocą Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta dostępnego pod adresem www.kobylin.ebio.pl musi być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Dokument wysłany na adres elektronicznej skrzynki podawczej musi być zapisany w formacie PDF.
Dokumenty zawierające wirusy lub inne potencjalnie niebezpieczne treści zostaną odrzucone.

Informacje dodatkowe:
informacje dotyczące podpisu elektronicznego - wyjaśnienie, skutki prawne http://pl.wikipedia.org/wiki/Podpis_elektroniczny_(prawo)
Urzędy Certyfikacyjne świadczące usługę kwalifikowanego podpisu elektronicznego - Sigillum www.sigillum.pl, Certum http://www.certum.pl/, PolCert http://www.polcert.pl/