Doręczanie dokumentów w formie elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Kobylinie
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno - technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotów publicznych (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) uruchomiony został system elektronicznej skrzynki podawczej połączony z Elektronicznym Biurem Obsługi Interesanta. Dokumenty składane do Urzędu Miejskiego w Kobylinie drogą elektroniczną zostaną potwirdzone wysłaniem urzędowego poświadczenia odbioru także drogą elektroniczną na adres nadawcy.
Adresy oraz wymagania dotyczące składania dokumentu elektronicznego:
Dokument w postaci elektronicznej wysłany na adres elektronicznej skrzynki podawczej um.kobylin@biuropodawcze.pl lub złożony za pomocą Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta dostępnego pod adresem www.kobylin.ebio.pl musi być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dokument wysłany na adres elektronicznej skrzynki podawczej musi być zapisany w formacie PDF.
Dokumenty zawierające wirusy lub inne potencjalnie niebezpieczne treści zostaną odrzucone.
Informacje dodatkowe:
informacje dotyczące podpisu elektronicznego - wyjaśnienie, skutki prawne http://pl.wikipedia.org/wiki/Podpis_elektroniczny_(prawo)
Urzędy Certyfikacyjne świadczące usługę kwalifikowanego podpisu elektronicznego - Sigillum www.sigillum.pl, Certum http://www.certum.pl/, PolCert http://www.polcert.pl/
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Krzysztof Skory |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Skory |
Data wprowadzenia: | 2008-05-08 11:27:20 |
Opublikował: | Krzysztof Skory |
Data publikacji: | 2008-05-08 11:28:35 |
Ostatnia zmiana: | 2008-05-08 11:32:16 |
Ilość wyświetleń: | 2776 |