Burmistrz Kobylina Rynek Marszałka J.Piłsudskiego 1 63-740 Kobylin
Wymiana stolarki okiennej w komunalnych lokalach mieszkalnych na terenie Gminy Kobylin.
45421132-8
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Przez odpowiednie doświadczenie zawodowe rozumie się zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia i o wartości min. 30 tys. zł brutto każda. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. 4. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem przetargu, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy PZP (załącznik nr 2) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robocie będącej przedmiotem zamówienia i o wartości min. 30 tys. brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3). 4. Dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. 5. Wypełnione szczegółowe kosztorysy ofertowe.
15 lipiec 2009r.
Piotr Małecki
Siedziba zamawiającego biuro nr 9.
2009-05-11 godz: 11:30
2009-05-11 godz: 12:00
Siedziba zamawiającego sala nr 5.
CENA - 100%
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Oferty pozostaną ważne przez okres 30 dni od daty złożenia.
Nie planuje się zawarcia umowy ramowej.
Nie planuje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych - 17.04.2009 r.